ohyes .

jaadu. en ny idag igen då. inte världens bästa helg , mådde skit illa igår och idag. och så blev jag uttvingad i skogen fast jag satt i en iskall bil och frös arslet av mig ;O . haha , satt där i min jacka och mina vantar men frös så oootroligt mycket iaf. satt där i 3 timmar trorja. inte spec kul , men hellre sitter jag i en iskall bil än att går runt i skogen som värsta nissen ;) . HAHAH !
ohherregud :)
men men , imoron börjas de igen. massa skit i skolan ,vill döda lite folk där . men inte de bästa , får väl bara trycka ner dom med blicken elr ngt :) häh . men asså seriöst , alla ska alltid veta allting . elr rättare sagt ; dom tror att dom vet allting. shiiiaat ! , ni vet ingeitng ? , varför leker ni så mycket för ? äääh , PALLA BRY SIG OM ER ! :)
jag har mina underbara vänner . och jag väljer bort dom jag inte vill ha som vänner . men jag har ju ändå dom bästa . jag behöver inte ha många vänner för att va populär. huvudsaken är ju att jag mår bra och har mina vänner som jag verkligen vill ha som vänner . inte nån som är min "wannabe vän" . man väljer sina vänner . dom man inte vill ha raderar man tyyp elr hur man nu ska säga . man väljer bort dom helt enkelt.
jaja , nog snackar om vänner och shit . imoron ska man te skolan , börjar vid åtta och slutar fyra , ÅÅH jag orkar inte ! sen på tisdag börjar jag iaf halv tio och slutar kvart över tre . ganska skönt :) menmen , har säkert massa prov också "/
och möte på tordag , dåå uuu :) då äre kriiiiiig ! :D
haha nej jag skoja bara (a)



asså seriöst , jag hatar min klass ;/ . den är bara ; pfs .. går inte ens att förklara hur den är , särklass igentligen ;S
RIKTIG WANNABE KLASS DEDÄR ASSÅ !
bara 2 år te me den då så slipper man skiten :O TVÅ HELA ÅÅR !?
OOHHERREGUD !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0