..

asså shit. han fick mig att må dåligt idag asså ;/ . hände för nåra minuter sen. asså de kom från hans kompis också .  han berättade allt. verkligen allt ! , jag känner mig så äcklig .. uuuuusch ! asså nej , kommer börja grina snart ;/ . DU SKA INTE RGINA LINA ! GRINA INTE ! JAG HTAR ATT GRINA !
asså du anar inte hur jag mår .. alla i skolan , allt utanför skolan . verkligen allt ! ingenting går bra ..
va gör man åt de likom ? AASSÅÅÅÅÅ ! JAG HATAR ALLTIIIING ! JAG HATAR MITT LIV JUST NU ;/
asså / , va gör man ? finns de ens nåt att göra åt de ?
ASSSSÅÅ ! :'(
JAG HATAR DIG ! DU VET VEM DU ÄR ! JAG HATAR DIG OCH DINA FJORTIS KOMPISAR ! JAG HATAR SIMON OCKSÅ ! JAG HATAR ALLT ! är så arg att jg inte vet ja ska ska ta vägen . asså nääj , jag pallar inte skriva mer , kommer bar abörja grina.


...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0