:)

hahah ! värsta dagen idag asså . dagen började ganska segt , försov mig en halv timma , fast jag kom nite försent iaf . men men , sen kom jag te skolan och allting va ganska chill :) . sen började tjatet om att teo och jag va på g och shit , fast pallar inte bry mig . får man inte gilla nån utan att allt´ ska bli värsta grejjen av de ? ääh . skiter i , jag tycker iaf om honom .
ajaa , sen på svenskan då va de ganska kul :) , satt med alla grabbar ; Angel , Teo , Emre och Tobbe :)
jag satt och kollade på Sanne när hon gjorde fula miner medans hon fixade sitt hår , HAHAH ! :)<3
åhherregud vilken dag. sen på No;n [dubbeltimma] så labbade vi , Sanne jag och Ronja va juu bäääst :) haha *noot* , Ronja gjorde så att vi inte fick hjälp genom att börja skratta när Mischa stog där , haha . Bra , Ronja ! :D<3
haha . gumman då :)<3 och så gjorde vi fel och suddade ut allting och så allt vi trodde va fel va rätt ! haha , verkligen problem där tjejor :) helt underbart . sen blev jag fett sur för att alla snackade och fråga massa skit .
MEN ÄÄT BAAAJS ! seiöst palla bry sig om andra.
stick och hem och lägg dig elr byt skola elr nåt shit ;O
nej men faktist . jag får sluta bry mig om dom . elr rättare sagt ; Henne.
äckel unge :S
HAHAH ! asså de är bara så skönt att skriva av sig att jag hatar henne :) iiiiihihi ! ;)<3


PUSS OCH GULL ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0