en ny da '

härligt dag i dag :) . allt har varit så bra förutom att de inte gick spec bra på so;n . menmen , de är bara att kämpa vidare även fast jag inte hör va kärringen säger. har möte på torsdag , ska snacka om att jag inte tycker om anno . men men , ska stå ut med henne i 3 år så de är bara att vänja sig att se henne kolla upp i taket ist för den hon pratar med. ahaha ! , hon är konstig.  äääh , pallar inte bry mig om henne spec mycket. har bara henne i svenska och so. så de är bara att kämpa på :) .  får ju väldigt mycket stöd här hemma också .
asså shiiit ! (: . den här dagen har varit underbar , asså jag har inte gjort nåt spec . bara varit i skolan sen när jag kom hem te sanne atakerade jag sängen och halv sov (a) . haha , fast ja sa att jag inte skulle somna så höll jag på att göra de :) asså mår så otroligt bra . igår ville jag bara bort men idag , asså shiiaat :)
hooamig . du förstår inte. kan knappt förklara själv hur jag mår.

jaadu . händer massor av grejjer varje dag i mitt liv. både bra och dåliga.
tack mina vänner för att ni får mig att må bra <3 , ta åt er av all min kärlek till er ! . för den är så viiktig ! just take it :)
oouh , ni får mig att stiga upp på moronen. ni får mig att må bra . behöver jag hjälp så vet jag att ni finns där precis som jag finns där för er. jag tackar alla gud som skapat så vackra personer, och som jag fick träffa ! <3
tacktacktacktacktacktack ! <33333
behöver dom verkligen. jag är' ingeting utan er, ni vet de vaa ?
JAG ÄLSKAR ER SÅ OOOOTROLIGT MYCKET ! <33
och tack mamma för att du finns för mig och för att du rättar alla fel jag gör i livet. du gör så att jag hamnar på rätt väg igen. TACK för att du finns för mig , lyssnar på mig , hjälper mig , och bara är där. även fast vi bråkar så vetr jag att du finns där.
TACK ! <3

/  Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0