hemma ,

helu älsklingar :)
kom hem idag , skiitskönt. har ju varit ute i skogen hela helgen med familjen. aasså naej , jag gillar inte skogen och kommer aaaldrg att göra. när dom berättade att vi skulle dit så sa jag jsälvklar ; åh , va kul.
hahaha . men nej de tyckte jag inte. men asså de va ingen ide att kämpa imot , visste ändå att jag va tvungen att följa med för att mamma gjorde de ;) ahaha . måste mamma måste jag. nej usch. har inte duschat sen i fredags ;S känner mig sååå ofrääsch.
ikväll blir de att sitta hemma och plugga sönder mig. har prov i SO imoron , asså de är nåt lagcack. sen kommer sandra idag också , hon ska sova inne hos mig. hoppas intr ehon ska upp vid typ fyra. fast jag tror att hon ska de faktist , för hon ska upp och jobba , i think.
jau, imoron börjar jag 8.00 , och slutar runt 16.00. men jag får träffa cleisi och alla mina vänner :)
hoppas inte alla är typ sjuka ;O men då kan jag va med elin och matilda.
asså shiit vad hungrig jag är ;O
och nu pallar jag inte skriva mer. vi hörs imoron elr jag kanske skriver mer ikväll
puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0