fredag (:

idag är de fredag gott folk ! :D , fast inte den bästa , för imoron ska jag te Katrineholm i skogen ;O måste upp vid sju ! ohherregud . trodde att jag entligen fick sova uut , men nejnej , här ska man upp vid sju och åka dit ;) haha . har ingen mottagning elr nånting ädr borta . eler på nåra ställen kanske jag har de :), vet ett ställe fast de är ute och nu är de ju snö och allting ;O men jag tror att de finns de i köket och , i typ mitten av allting ;) hahah ! de ligger juuu mitt ute i skogen liksom (: ofta de finns mottagning där ;) hahah ! asså naej . jag är sjuukt trött asså ;O har varit de hela veckan faktist.
men jag får iaf sova ut på söndag , trorjag :)
hahaha meeeen jag oorkar inte ksirva mer. har inte hänt så mkt idag.
meeeeen vi ses på söndag elr nåt , kanske hinner att logga in i moron lite snabbt och skriva nån rad ? :)
puss , Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0