en lyckad kväll .

shashasha söötisar !
nu ska ni få höra hur min helg har sätt ut ;
Fredag
I fredags träffade jag min kära kusin :) . och vi åkte te farsta och kollade lite. ingen av oss köpte nåning men de va mysit att gå runt och chilla där :) , när vi kom hem satte vi oss vid datan och kollade lite, elr vi va mest inne på pa och kollade massa cack :) . sen berättade hon om en fest som skulle va på lördag och frågade ifall jag skulle me, och självklart så missar man inte de :) så vi snackade med min mamma och med henne mamma och så skulle jag sova hos dig på lördag te söndag.

Lördag
Ah men så va de lördag och jag skulle träffa Charlina i gullmars. dagen gick lite segt men tillslut så kom jag te gullmars och vi drog hem te henne och käkade kina mat :) . skiiiiiitgott (: klockan blev fem och vi började göra oss iordning. de tog ungefär en timma sen va vi klara och vi väntade på att becci skulle ringa när hon satt på bussen :) sen när hon entligen ringde så skulle vi möta henne i tyresö centrum , sen skulle vi vänta på lissie också (: ,
men tiiiillsluuut så va vi alla samlade :) , Lissie hade en kompis med sig som också hade en kompis :)
men sen så stack vi te festen , och i början va de lite lökit , alla bara satt och kollade :O
men sen blev de fart på alla :) , becci och jag va ju väärsta bästa danspartnerna ;) haha . men sen blev klockan 10 trorjag , och de kom fram två killar fram te mig och becci och frågade ifall vi skulle dansa. och vi började dansa med dom :) , asså dom va ryggigt fuula (a) . hahah , seiöst , uusch dom va verkligen fula (:
haha men sen så dissade jag min snubbe och stack upp te Charlina och Lissie :) , dom satt och asgrva för att dom va såå fuula ;D hahaha ! men sen så gick becci och jag ut och chillade en stund , och sen kommer Charlina och Lissie ut och asgarvar ! och vi ba ; va ääääre !?
dom ba ; HAHAH ! samma killar som ni dansade med frågade ifall vi ville dansa !
vi ba ; DANSADE NI MED DOM !?
dom ba ; AHAHAHAH ! jaa !
hahahahaha ! charlina fick dansa med samma snubbe som jag dansade med och Lissie fick dansa med snubben som Becci dansade med ;)
hahaha ! asså där dog jag av skratt ;)
aaahjuuuuste ! becci började ju dansa med en japan också ! HAHAHAHAHAHA !! där skrattade vi såå oootroolig mycket (;
haha , men sen så va de en annan snubbe som ville bjuda upp mig men som inte vågade ;) , jag såg att han ville för han stog och kollade på mig hela tiden och gick lite närmre och sen tillbaka te sin japan kompis ;)
men sen gick charlina och jag ut och luftade oss , och SJÄLVKLART kom dom också uut ;) hahaha . men han va iaf sötare än den första snubben jag dansade med ;) haha , sen va de en kille som hette Pontus trorjag ? som satt på bänken , och jag såååg nooog att han ville dansa ;) hahaha . så becci och jag försökte få upp han och dansa med oss men nej han ville sitta där och kolla ist ;D
haha . sen när vi skulle gå så skulle Pontus och gå och jag ropar ; HEEEJDÅ POONTUS ! :D
och han ba ; hur fan vet du vad jag heter ? :O
jag ba ; jaadu , jag vet allt :)
becci ba ; asså hallåå ! min jessica är min syster !
men så kom han fram te oss och vi snackade lite :) sen så skulle vi hem , och vi fick skjus av Camilla (min moster) och vi skulle trycka in oss i blombilrn ! HAHAHAHAH ! jag skulle sitta i beccis knä och Lissie skulle sitta i Charlinas knä (: , hahha ah lite trångt va de ;) de fanns två platser oc vi skulle sitta 4 stycken däär :D
hahaha , men sen kom vi hem runt ett och vi skulle kolla på film , men de gick nite ? , så vi stängde av tvn och Lissie och Charlina somnade typ ? :O
jag och becci satt och snackade :) , sen så somnade jag i två timmar och vaknade vid fyra av att becci gick upp , sen när hon kom tebaka så låg hon och jag och snackade om festen. sen så började charlina snarka och vi dog av skratt ! :D hahaha , de va så gulligt så de inte är sant :) jag skulle försöka att spela in de men de gick inte så bra för jag råkade väcka henne (a) haha förlååt (a) .

Söndag
Vaknade vid tolv och vi låg och snackade lite. sen vid ett gick vi upp och käkade frukost och snackade. jag becci och lissie fasnade vid tvn ; Säg inte till mamma att barnvakten är död.
ahmen så gick lissie upp te charlina och satt vid datan och chillade :)
sen så hoppade jag in i duschen och gjorde mig iornding :)
viiiiid fyra så stack becci och lissie hem och jag va kvar och gjort mig iordning , sen kollade vi när min buss gick . den gick 37 , så ah . jag hade 50 minuter på mig . perfekt tid för att bli klar :)
Charlina följde mig te bussen och jag tog bussen te gullmars och sen tåget mot farsta strand och hoppade av i hökarängen och ssseeen va jag hemma :)
och nu sitter jag här och väntar på maten. har bara käkat tre mackor idag ;O
ohherregud vad hungrig jag är :O
menmen , nu tänkte jag gå och kolla ifall maten är klar. vi hörs / puss lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0