:D

shashasha söötisaar !
idag vaknade jag av att jag fick ett sms , då va klockan runt 11 trorjag. va helt död då ;) . haha , orkade knappt ta mig upp (: . men tillslut så kom jag upp och satte mig vid datan och chillaade. sen messade sanne tyypsanne@pa mig och fråga massa cack :) . men sen vid si sådär ett så kom jag in i duschen iaf . sen vid fyra trorjag , börjar sanne och jag snacka på pa :) , OCH HON HADE INTE ENS DUSCHAT !? . hahahah , men sen så hoppade hon in i duschen och vi bestämde att vi skulle mötas vid Odin och träffa han och Jonas :) . så vi stack te odin , sen så gick vi te skolgården och bara chillade gaalet där :) , sen va vi däär ett tag , sen började jag frysa som vanligt så jag stack hem och skulle käka  , men när jag kom hem så fanns de inte spec mycket mat kvar så jag sket i och äta och satte mig vid datan . sen efter typ 5 minuter kom mamma in och frågade om hon skulle göra mat te mig och och jag sa ah :) . sen så fick jag äckel korv , inte spec god men jag åt. och nu sitter jag här och tjockar mig :) haha . jag tror att sanne ska ringa mig ikväll nångång ? , fast jag vet inte ;)  vi hörs sen / puss lina ,odin och jag :) jag och sanne , bäästisar :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0