7 november

helu babys.
idag va jag hemma ifrån skolan, mådde inte super bra. men nu mår jag iaf lite bättre. är bara lite trött och ont i magen. men imoronb ska jag te skolan och träffa flickorna och pojkarna :D haha , ska ta med kamran och jaga folk med den (a) haha. aja, ska köpa ett par nya skor med mams , elr jag tror de iaf :) dom kostar 500, men de är de värt :)
ska te morfar idag också , han fyller år. så vi ska hem te honom ooch fika , fast de är inte säkert att jag ska me för jocke kanske inte hinner och skjusa mig och jag pallar inte ta bussen.
nej men faktist , nu måste de ske lite ändringar i mitt liv. asså jag tänkte vbörja sköta skolan bättre och typ byta stil och skaffa nya vänner. köpa lite nya grejer till mitt rum och kanske klippa mig och massa cack :) , kanske permaneta håret mega krullit ? de är fint tycker jag,
men nej nu ska jag gå och plugga.
pusspuss ! , Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0