3 november

gomoron sötisar !
klockan är nu 11.12 , min kära kusin ska ringa snart :) . då ska jag hoppa in i duschen och sen på med lite smink sen drar jag te gullmars och där väntar hon , baaaara på mig (a). haha , va lite seg i morse , ville inte riktigt kliva upp ur sängen , de va sååå vaaarmt och mysigt :)
men sen när jag väl kom upp , asså vart va alla ? ;O de va helt tomt här hemma , men sen kom alla hem igen :) dom hade varit ute och dått medans jag låg och sov (:
aahjuste , första snön kom i natt också. haha sanne skickade sms te mig ; Lina de snöar !!
och så va jag tvungen att resa mig upp ur sängen och kolla , och de snöade ! :) haha och de första jag tänkte på va pulka och va jag skulle ha för skor idag ;D hahaha , man är ju som man är (a)
asså jag är huuungrig ;O , och chaarlina har inte ringt än ? , haha , hon som är en morronmänniska måste väl ändå va uppe före självaste mig ? ;) alla klagar juu på att jag sover bort hela dagarna och nu tog jag mig ändå upp vid 11 ? haha och då är hon inte vaken ! ;D
hahahaha ! ohherregud asså :) nej men hon riiinger vääl snart.
ojojo , på mååndag blir de en liten spec dag (a) , haha natha , uuu knoooooooow ;D
haha men gud , ifall du gör natha göör jag :) ! jag lovar !
asså shit , de är värsta röran i mitt rum ;S , måste plocka upp lite. de ligger kläder öööööverallt ;O
cack asså. men ja gör de imoron när jag kommer hem , ifall jag orkar (a)
haha jo men de är klaart jag orkar , jag orkar juu allt *hosthosthost*
nej men nu kan jag inte skriva mer , elr rättare sagt ; jag orkar inte skriva mer (a) .
men vi höööööörs söötisaar ! / puss lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0