24 november

hej alla mina vänner :)
idag har min dag varit ganska seg. vaknade vid tio . herregud trodde aldrig att jag skulle göra de så trött som jag var. men jag gjorde de :) de var ganska skönt att vaka så tidigt för då kunde jag ta de lugnt hela dan. vid två - halv tre började jag göra mig iordning :) . sannes morbror Dennis fyller år idag så jag ska dit och gratta honom :) .
hade ingeaning om vad jag skulle göra med mitt hår , först skulle jag ha mitt ockiga men de blev helt misslyckat och då plattade jag de ist. de blev mycket bättre. men sen visste jag inte ifall jag skulle ha utsläppt elr uppsatt, jag frågade pappa och malin , malin sa uppsatt och pappa sa utsläppt. thahah ! men de blev utsläppt :) , får se om jag sätter upp de ikväll.
ska snart dra te hökarängen hem te sanne och kolla vad hon ska ha på sig och jag kanske snor nån tröja (a) hahaha ! <3 . väntar på att pappa och thea ska bli klara så dom kan skjusa mig. jag sa att vi skulle åka vid fem och nu är ju klockan de och pappa dricker kaffe och thea äter glass. hahah , men ajg sitter ju här så dom väntar nog på mig också ;) ahaha .
ajaa . nu jag dra te hökarängen.
meen jag skriver imoron elr ngt :)
puusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0