10 november

helu sötisar.
nu sitter jag här igen , klockan är 23.34. asså seegaste dagen eever. jag vaknade vid halv tolv , och då går jag upp och käkar frukost. sen lägger jag mig i soffan och snackar med sandra och malin. sen så skulle jag med pappa och thea och handla , ahmen så va jag tvungen att göra mig iornding. håret blev en katastof (a) . hahah , jag satte bara upp de i en knut. nej men iaf. när vi kom hem så skulle jag käkade köttfärs på burk med malin :) , haha asså de är skit gott. och seeeen gick jag och la mig i soffan igen :) hahah , en riktig soft dag idag :) , och imoron , ja, va händer då ? kanske träffa sanne och janette ? :)
ääh. lök också ;)
jag pallar inte skriva , jag bara skiter i de (a)
pusssaaaar ! <3 / Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0