-

asså nej, jag brukar inte va sån som ger upp så lätt, men nu orkar jag inte mer .. känns som alla vänner sviker och jag står ensam kvar. eller asså, jag har en trogen vän, hon heter Hanin. hon förstår mig verkligen.
asså jag vill gå i din skola, i din klass, jag vill träffa dig varje dag ! för jag pallar inte med skiten längre. allt bara suger ! asså mina vänner förstår inte ens .. elr vissa gör de fast de är väldigt få
dom ser inte ens när jag är ledsen och när jag inte pallar med, dom bara lever vidare och skiter i varenda vän dom har, elr iaf mig känns de som.
fast asså isabell har fått mig att tänka om lite. & nike, min älskling, du är min solstrole. älskar när du kommer där och hoppar och är glad ! jag älskar verkligen er ! <333§

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0