Haha

Anonym om Internet har varit dött:
asså det är så jävla kul att kolla in din blogg i bland för den är så jääääävla dålig, som om någon bryr sig om du inte kan sova eller är sugen på pizza haha plus att både du och dina kompisar ser ut som missfoster jag har aldrih sett så plattfaceade människor förut hahahahah usch
IP: 80.217.26.97

Svar: Haha, varför läser du då min blogg om du tycker den är så jääääävla dålig och att jag och mina kompisar ser ut som plattfaceade människor? Du gjorde bannemig min dag, vet du om det? :) Puss på dig gullet!

Kommentarer
Postat av: emmaws (a)

svar; han vet om det redan , men det kommer aldrig funka mellan honom & mig det vet både han & jag.

Kommentera gärna min första modell på bloggen också. (a)

Sjuk kommentar du hade fått som du svarade på , på ditt inlägg "haha"

2010-06-16 @ 16:59:35
URL: http://emmaawhs.blogg.se/
Postat av: Cornelia

Förlåt men vilken omogen tönt? Är fan imponerad över att du kan ta det så bra, DET är moget!

2010-06-17 @ 19:14:41
URL: http://riksdaler.blogg.se/
Postat av: natha

Huru din fula unge, fyfan vad avundsjuk du är! Men bara för att du är så avundsjuk behöver du inte säga såna saker. Lina ser så jäkla bra ut, och så kollar man på dig. Hahah fuckface!

Och du det är min tvilling du säger sådär till, så passa din mun jävligt mycket.

Ha det bra nu avundsjuka unge ;) !

2010-07-20 @ 11:48:05
URL: http://fuckingwonderful.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0