Internet har varit dött

Det är alltså anledningen till att jag inte har skrivit idag. Men det är tydligen någon som har haxat sig in på vårat internet och bytt lösenord och surfat på vårat nät. INTE OKEY. Men vad gör man, dumma människor finns ju överallt. Jag för övrigt har haft en trevlig dag/kväll. Dagen började lugn, sov alldeles för länge, åt frukost och la mig i sängen igen och kolla på Dear John och tårarna bara spruta! Värd att se iallafall, och han i filmen är snygg ;) Men sen släpa jag mig själv in i duschen och fixa till mig lite grann. Drog ut och mötte upp Janette, Petra och Jonas. Sen mötte jag upp en kompis senare och tog en promenad, mycket mysigt men kallt!
Och nu, ja vad ska jag göra nu. Jag är hungrig, sugen på pizza och mcdonalds. Men vad gör man? Ska upp och kolla om det finns något gott att äta. Imrgon ska jag träffa min kusin också, hoppas på fint väder så kan vi nog åka in till stan och ta oss en latte och slå oss ner i solen :) MEN NU, MAT!

Kommentarer
Postat av: Anonym

asså det är så jävla kul att kolla in din blogg i bland för den är så jääääävla dålig, som om någon bryr sig om du inte kan sova eller är sugen på pizza haha plus att både du och dina kompisar ser ut som missfoster jag har aldrih sett så plattfaceade människor förut hahahahah usch

2010-06-15 @ 12:42:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0