school

Hej hej och hemskt så mycket hej! Sov knappt någonting i natt så är rätt trött idag, men jag håller igång! Jag, Malin, Emelie och Sabina var lite spontana idag och bestämde att imorgon ska vi hem till Emelie och äta middag tillsammans bara vi fyra tjejer! Tar med mig kamran också så det blir lite kort :)
Har en lååång lektion kvar, sen slutar jag också. Ca 2h matte.. Kul! Och vi ska enbart ha genomgång eftersom att vi har prov nästa vecka. Men tror icke att det kommer att funka..
Mötet igår gick väl så där, men ska ska dit igen själv och sen en gång efter med både mamma och pappa.
Nu är det en och en halv vecka kvar, sen har det gått tre veckor sen allt började. Jag är riktigt trött på det men jag ska låta dom här tre veckorna gå och sen hoppas på det bästa. Idag ska jag plugga också, engelska och frisör blir det. Sen har jag inte bestämt mig om jag ska plugga matte också, men antagligen inte eftersom jag inte fattar ett jävla skit och jag ska inte träffa min älskling idag så han kan ju inte hjälpa mig.. Men vi får se hur det går!
Slutar halv fyra idag också, blöööö. Men det är bara köra! Känns som att det varit en relativt bra dag idag iaf, tack vare brudarna!
Jag älskar bilden!

Fotograf: Jag, Lina Flachsbinder

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0