För jag har världens bästa pojkvän!

Hej hej och hemsk så mycket hej! Dagen började ju såklart med regn, så det var bara att ta med paraflaxet och gå! Men dagen har rullat på och jag Sabina och Malin har skrattat så vi har suttit och gråtit ;) När vi sluta så sprang jag och Sabina till bussen och jag åkte och träffa Tim, kändes som att vi inte träffats på år och dagar! Hans mormor var på så bra humör så hon ville att Tim och jag skulle ut och äta för oss själv, haha hon är så otroligt snäll och gullig! Fast det är ju hela hans familj såklart! Så vi gick och åt och prata om allt mellan himmel och jord. Och jag saknar att få sova med honom, och bara få vara med honom så mycket jag vill! När dom här tre veckorna är över hoppas jag på att få spendera några nätter med dig och få ligga i din famn utan att känna någon stress att jag måste hinna med bussen.
Jag har helt enkelt hittat honom jag vill spendera mitt liv med, även fast jag är så ung så vet jag att det är Tim jag vill bli gammal med!

Men nu ska jag klippa Malins toppar och sen ska jag hoppa in i duschen och smsa lite med Tim ;) Vi hörs! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0