Nu blir det sängen

Ska försöka att inte tänka allt för mycket.. Men kanske sitter uppe en stund till framför datorn, ska iallafall tvätta bort sminket och borsta tänderna osv. Ser inte alls fram emot att lägga mig själv. Fan! Att skiten alltid ska hända mig, jag menar varför ska jag alltid hitta någon som inte vill samma som mig? Jag slutar nu, jag tänker inte ens leta längre.

Imorgon ska jag leva loppan, ska ju på kryssning. Jag ska ha så jävla trevligt att ni inte anar. Det ska jag ha i helgen också. Sen på måndag börjar skolan igen och då tänker jag köra!

Sitter och lyssnar på en låt, Caribbean Blue heter den. Just den låten påminner om dig. Blir förbannad, och framför allt besviken på mig själv. Varför kan inte jag inte öppna mina små söta ögon och se? Är jag blind på något vis? Jag är så trött på alla människor som ska kommentera all skit också, det gör ju inte saken bättre. Varför får jag inte umgås med dom jag vill utan att jag ska få en kommentar att jag inte ska göra det eller varför jag gör det? Ja varför jag gör det är för att jag vill, annars skulle jag väl aldrig gjort det. Jävla pappskallar... Vad tänker folk med nu för tiden? Hatar när folk ska kommentera åldersskilladen. Det ändå jag begär är att jag ska få vara med den jag vill utan att få höra massa neg om att jag inte ska vara med honom eller att han inte är bra för mig. Im done, jag går nu, jag vänder ryggen till och låsas som att jag inte hör. Får man göra så ibland? Ni kanske inte förstår vad jag menar eller hur jag menar, men det är knappt så jag vet själv. Jag behöver bara skriva, jag har så mycket känslor inom mig. Skulle behöva en boxningssäck och slå på, få ur all ilska. Skulle behöva en människa som jag kan ge min kärlek till.

Kanske jag behöver tid för mig själv och tänka på mig själv. Vad gör vill göra - jag vill och jag ska köra mitt race.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0