Måste försöka sova

Ligger i sängen med datorn i knät, tankarna flyger omkring. Jag kan inte slappna av, ligger och lyssnar på lugn och fin musik som jag och en viss herre somna till hur många gånger som helst utan problem! Det är som en vaggvisa, fast jag somnar inte. Är inne i en sån där period när jag aldrig vill vara ensam, speicellt inte på kvällarna. Jag vill ha sov sällskap!
Jag har en fråga, varför går alltid tankarna igång på kvällarna när man ska försöka sova? När jag har det så att tankarna bara rullar på så fort jag ska sova, så vill jag somna framför tvn eller något. Bara somna på plats, ni vet att bli så där trött att man inte orkar hålla ögonen öppna? Men eftersom jag helst är vaken så är det svårt vissa gånger! Kanske blir lite extra svårt nu när jag vänt på dygnet också.

Hmm... hur ska detta gå? Kanske ska upp och ta en glass istället för att försöka sova? Jag älskar ju glass..

Simon och jag för länge sedan! :)

Kommentarer
Postat av: Secret fan

Beklagar de som hänt mellan dig o den där herren som du nämner i inlägget, du förtjänar bättre. typ mig kanske =)

2010-03-15 @ 16:44:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0