God morgon!

God morgon! Gud vilken morgon det har varit. Telefonen har legat och viberat sen klockan åtta imorse. Verkar som att folk ville att jag skulle kliva upp! Men vid halv elva tog jag mig i kragen och slet mig upp, trodde att Thea var uppe och inte hade ätit frukost så jag gick upp men ingen var uppe. Ungen låg fortfarande i sängen och halv sov! Haha, lill skiten är 7 år och sover lika länge som jag?! Men jag gick och la mig bredvid henne och så låg vi och prata lite grann innan vi gick upp och duka fram frukost. Det blev macka med oboy, jätte gott! Sedan knacka det på dörren, och pappa hade inte sagt någonting om att det skulle komma någon hit och fixa något så jag antog att det var elektrikern från igår men inte, det var någon Tomas från securitas som trodde att vi var ett företag. Fast det är dom en trappa ner så jag skicka ner han dit! Men jag fick hans kort och han skulle komma tillbaka runt 4-5.

Som ni kanske har märkt har jag Thea idag med. Så när pappa kommer hem ska jag pallra mig till Hökarängen och hämta lite kläder. Kanske träffa Sanna och sedan dra tillbaka hit! Om jag inte ska hem till en vän det vill säga :)
Imorgon drar jag på kryssning också! Får hoppas att Sanna mår bättre imorgon det vill säga!

Slänger in bilder sen när jag har gjort mig iordning, vi hörs då! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0