Olagligt trött

Så trött som jag är nu borde vara olagligt. Jag somna i soffan, och vakna till för ca halv timma sen och nu har jag ont i huvudet. Vill bara gå lägga mig igen.. Men tänkte ta en dusch innan och sen typ lägga mig i sängen och bara dö. Imorgon är det cabare i skolan också, ska sjunga sjunga och sjunga. Sen har jag möte halv fyra, och innan dess måste jag vara klar med hår och sminkning, för kl 6 ska vi vara i skolan igen, för då är det bal som gäller :) Sanna och jag gör oss iordning tillsammans, så det blir kanon. Hoppas bara på fint väder! Men så som det ser ut nu så ser det ju inte ut att bli fint väder inte! TRÅKIGT. Någon som vet hur vädret ser ut imorgon? Någon? :)

Det sjuka är hur mycket man kan sakna en människa som man egentligen borde hata. Men jag saknar just den personen, dumt faktiskt. Vad hände med allt vett i huvudet? Jag vill kunna styra mina känslor, men inte fan går det.
-------------------------------------------------

Du är det finaste jag har

Kommentarer
Postat av: Anonym

Imorrn blire moln :/

2010-06-07 @ 20:04:25
Postat av: Maddis

Sv:Tack eller vad ska man säga :P

Allt bra med dig idag då??



Kram<33

2010-06-08 @ 06:57:27
URL: http://maddisbrs.blogg.se/
Postat av: Maddis

Sv:Okej!!

Tack det samma!! :D Händer det nåt kul i veckan??



Kram<33

2010-06-08 @ 07:13:03
URL: http://maddisbrs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0