Jordgubbar till frukost

God morgon! Känns riktigt skönt att ha sommarlov nu, får sova hur länge man vill och bara lata sig! Fast idag har jag faktist lite planer, ska in till stan med kusinen min och fika lite :) Haha fast det är ju vi ganska bra på att göra, bara sitta och snacka skit.

Igår blev det en lyckad kväll, kom ju hur mycket folk som helst där vi var. Alla nior var där och bara umgicks, fast jag drog ganska tidigt. Blev hämtad utav en kompis eftersom det regna och hur mycket mygg det var där ska vi inte ens tala om! Har myggbett över hela kroppen... Men jag kom iaf hem strax innan ett inatt och somna vid halv två skulle jag gissa på, vakna vid tio tiden av att jag fick sms och vid halv elva gick jag upp och åt frukost - jordgubbar ;) haha! Riktigt gott!
Men nu ska jag hoppa in i duschen tänkte jag och göra mig iordning, är det varmt ute? Någon som vet? :) PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0