God natt!

Idag har Sanna och jag varit duktiga, vi drog och gymma efter skolan. Vi hade riktigt kul måste jag säga, mycket skratt blev det :) Det blev lite bilder också, haha! Lite bildbevis tänkte vi.. ;-)
Senare när jag kom hem så skulle mammsen och jag fixa internet, och jag kan ju tala om för er att vi är inte familjen som är teknisk.. Och det sluta med att jag somna, men det är okej att göra det ibland! Hehe.
Och precis när jag hade vaknat så kom T och hämta mig, var hos han en liten stund och bara prata lite. Sen körde han hem mig och det sluta med att jag och Malin satt och gap skratta åt en video på youtube ;-)

Nej ni, jag har inte tid att sitta här längre. Måste soooooovaaa! Annars kommer fröken inte upp imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0