21/1

En bra start på detta inlägg kommer det nog inte bli, haha. Känns som jag glömt bort hur man skriver blogg, men det gör ingenting - för att jag är glad :)
Middagen idag gick bättre än förväntat, vet inte varför men förväntar mig alltid det värsta, haha. Men det gick bra, hade det trevligt och prata om allt möjligt! T åkte hem för en liten stund sen, han var rätt trött och det förstår jag! Så mycket han har jobbat den här veckan och sovit så lite, så det är okej att vara trött :)

ÅH! Jag har inte så mycket mer att säga, det blev bråk i skolan idag. Men såg inte någonting, var nere och hämta tablett hos skolsyster för min jävla mensvärk som jag haft hela dagen! Men imorgon är det fredag, och det räddar hela min dag ska jag tala om för er.
Ska nog ta mig i kragen och tvätta bort sminket och sedan krypa ner i sängen så jag får lite sömn jag med. Vi hörs imorgon bitti efter min dusch :) Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0