Sannas och min dag!

När vi slutade idag så åkte Sanna och jag till apoteket och fixa lite grejer och sedan drog vi till Skarpnäck, köpte med oss en pizza och en sallad. Sen har vi suttit där hela kvällen, haft en riktig tjejkväll! Spelade gitarr hero, jag sjöng för full hals, spelade trummor och gitarr. Fast inte på en och samma gång såklart haha! Så nu har jag iallafall ont i halsen, men det är det ta mig fan värt det! Jag har haft en otroligt trevlig kväll med min bästa vän.

Annars idag har det inte hänt så mycket, mest glidigt omkring i skolan och tagit det lugnt.... Imorgon ska jag hem till pappa i VH och fira Thea som fyller 7 år. Tänk vad tiden går! Jag som tyckte hon nyss var 3... Men tiden går fort när man har rolig! Ska pussa på henne lite extra eftersom det var såpass länge sen vi träffades!

Men nuuuuu ska jag smörja in mig så jag luktar gott, hehe! Ajdöken :-)
Det går ju inte att inte bli glad utav den här låten?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0