Far och dotter dag!

OYes! Pappa kom nämligen och hämta mig idag i skolan, då åkte vi till Haninge Centrum och hämta ut mitt pass och kolla runt lite. Passade på att ta en fika också, latte och en sallad. Kanon gott! Sen satt vi och pratade i någon timma bara, kollade på alla människor och bara hade allmänt trevligt! Vi åkte till Farsta Centrum också och kolla in på Onoff. Jag stod enbart och kolla på bärbara datorer! Känner att jag verkligen vill ha en. Ska ta mig i kragen och sätta mig och skriva ett CV och söka lite jobb! JAG VILL HA PENGAR! Kan ju faktiskt jobba någon kväll i veckan och varannan helg eller något! Bara så jag får ihop lite pengar på egen hand.  

Ska ta och hoppa in i duschen alldeles strax, föna det och sedan platta det. Jag är så jävla lat, haha! Kommer aldrig orka göra det imorgon bitti så varför inte göra det ikväll?;-)

Den 25 smäller det! .. Tror jag! Haha;-)

När livet är piss och allting känns skit, så finns jag här för dig, Du är mitt solsken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0