Vad gör man när man varken har vilja eller ork kvar?

Så jävla rutten dag, vädret suger, jag är rastlös och hungrig. Så vad gör man? Får se om jag hittar på något senare, men antagligen inte. Och jag vet inte vad det är men jag har slutat skriva blogg och sluta skriva dagbok, och fan, jag känner att jag mår sämre när jag inte gör det så jag ska försöka att skriva så mycket jag kan. Iaf i min dagbok, sist jag skrev i den var i Juli när vi var i Jorm tror jag.

Sista veckan på jobbet nu också, så jävla skönt. Sen drar jag upp i landet, där det inte finns något som helst mottagning på min telefon, hur skönt som helst! Men sen börjar äckel skolan, jag orkar inte. Har till och med funderat på att skita i det för jag är så trött. Jag har varken vilja eller ork just nu, känner för att börja grina vilket sekund som helst fast det finnns inget att grina över. Hatar såna här dagar, men tror jag ska kolla film resten utav kvällen i sängen, äta kräm med mjölk och onyttiheter i min ensamhet. Kanske köpa choklad, det är jag iaf värd!
För helt ärligt, rent ut från hjärtat, det ända som får mig att gå upp på morgonen just nu är Tim. För alltså, jag orkar inte just nu, jag vill bara gräva ner mig. Vad fan är det som hände med mig? Vad gör man när man varken har vilja eller ork kvar? Säg mig, vad gör man.. För jag har inget av det kvar. Känns som jag gör saker bara för att jag måste. Jag saknar att må bra.. & ensamheten gör det bara värre. Nu ska jag sätta på en film och lägga mig i sängen och grina.
Sist vi var i Jorm;


Min kärlek till dig är obeskrivlig älskling.

Kommentarer
Postat av: victoria

kanske du skulle må bättre av att träffa din syrra efter 3 år igen, och glömma bort att du inte vill veta av mig mer och inte vet jag fortfarande vrf..!! sug på den ett tag så mår du nog mkt bättre!

2010-08-09 @ 17:51:22
URL: http://fizi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0