hello babes!

I'm back. Skolan går bra men den gör mig alldeles för trött. Schemat är underbart, speciellt på fredagar. Börjar kvart över åtta med Frisör och har det till kl elva sen blir det hem igen, hur skönt är det inte på en fredag? Jag älskar det iaf. Igår var jag och Tim tvungna att åka till vetrinären med Tusse, hon lyckades hoppa ut från ballkongen som är 6 meter upp och stuka bak tassarna (Tussen är Tims mammas kanin, urgullig liten plutt.) men nu mår hon väl någolunda bra tror jag. Men när vi väl kom hem satte vi på en film och myste ner oss i soffan, fast jag kunde knappt hålla ögonen öppna.. Så jag la mig i sängen och skulle försöka hålla mig vaken men det gick inte, men det var skönt att sova iaf! :) Tim kom ju och kröp ner till mig sen, och det var riktigt mysigt ska jag tala om för er! Men nu sitter jag bara och svamlar så jag tänkte ta mig en dusch innan det blir försent, eller rättare sagt - innan jag somnar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0