girls just wanna have fun!

Igår blev det en lyckad kväll! Jag, Charlina och Becci satt hemma hos Tim och hade en liten tjejkväll, det blev bilder och roliga videosar. Somnade vi tre, halv fyra inatt och vaknade imorse runt elva tiden men inte var jag pigg då. Så Tim och jag tog bilen till hans mamma och åt lunch där, sen skulle vi kolla på film och jag ville verkligen se den filmen... Kommer inte ihåg vad det heter. Men så sitter jag i soffan med täcke eftersom jag fryser, sen håller jag på somna på Tims axel så jag lägger mig så jag har mina ben i hans knä och sen somna jag. Men ni förstår inte hur mycket jag kämpa med att hålla ögonen öppna och det gör jag fortfarande haha... Men blir alldeles strax hämtad utav Tim och sen får jag sova. Tar tunnelbanan som går tjugo i nio imorgon så jag är i plugget kvart över. Så det är rätt skönt. Ska försöka lägga mig i tid ikväll också! Jaajaa, nu ska jag... inte göra ett piss haha :) Utan bara vänta på att min kära pojkvän ska hämta mig! PUSS

Min finaste

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0