Frukost

God morgon. Sitter just nu och äter lite frukost, eller lite, det är rätt mycket för att vara mig. Två mackor och en skål kräm. Tycker jag har blivit duktig som äter frukost så här tidigt, annars brukar jag bara skita i det för att jag inte alltid kan äta på morgonen.
Idag börjar jag jobba kl tolv och slutar halv nio. Och någon mat har jag inte med mig, eller jag orkade inte ställa mig och laga igår så jag tar med mig två packet nudlar ist haha. Men känner att det är bättre än ingenting. Men nu måste jag äta upp frukosten och sen göra mig iordning, sitter bara i underkläder än så länge! Vi hörs när jag kommer hem om jag orkar blogga dvs, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0