Här ska det vara en rubrik sägs det!

Snacka om att jag är bra seg! Sitter här inne i mitt rum, högsta volym i högtalarna och sjunger för full hals. Men egentligen måste jag slå mig ner för att plugga, har prov imorgon och nationella i matte på fredag (!!!!). Får se hur det går! Satt och plugga en stund igår, sen kom morfar och drack kaffe med mig :) Och sedan fortsatte pluggandet... Men gav faktist upp tillslut, det är nästan omöjligt att sitta stilla och plugga :O Kom i säng rätt sent också eftersom att Jocke och jag gick igenom lite papper och så, och sedan var det bara upp tidigt imorse igen och köra på! Var ju en kort dag :)

Meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen, jag har inte tid att sitta här! Kosta pengar, du vet! ;-) (Tobbe i en annan del av köping säger det)

Riktig turist bild när vi var i Tyskland! ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0