Fredag

Sov rätt så länge idag, var riktigt skönt! Dagen planer är att följa med X till någon brud, ska tydligen komma lite folk dit. Men ska ta det lugnt! Hoppas inte på att det ska bli en sen kväll, vet inte varför men jag känner egentligen bara för att ligga i soffan och glo på film! Men det får bli en annan dag istället. Snart måste jag börja packa inför Tyskland också! Har inte ens en väska att packa i. Hmm... Får leta lite!

Måste nog börja göra mig iordning strax... sitter bara i handduk än så länge och jag har ingenaning om vad jag ska ha på mig senare under kvällen. Fan, klockan är inte ens tre? Jag har inte det minsta bråttom! Jaja, slänger in en bild som är tagen igår :) Puss!

Kommentarer
Postat av: lydia

haha vad sööt :D

2010-04-11 @ 02:16:32
URL: http://llydis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0