I wanna have something to belive in

Har just taget ett bad, var tvungen att samla tankarna lite kände jag. Allt händer på en och samma gång, men jag får helt enkelt ta en dag i taget. 

Har legat i soffan hela dagen, alltså sen jag kom hem. Och självklart skulle jag somna och vakna upp tre timmar senare, haha.. Då blev det att äta lite plättar! Sedan badet såklart! 
Juste, igår så var jag ju inne i stan med mamma. Hitta ett par skor, ett par leggins och en tröja. Fast tröjan köpte jag aldrig, ska åka in till stan någon annan dag och köpa den istället. 
Vad har ni haft för er idag? Jag själv har försökt lagt all min tid på att plugga och inte låta tankarna fara iväg någon annan stans, men lätt är det inte! Men jag gör mitt bästa. 
Imorgon så är det skola igen.. Jag är så skoltrött! Sen har inte praktiken ringt tillbaka så jag har lite smått ångest, men sa att han skulle ringa tillbaka så fort som möjligt eftersom jag låg lite efter så vi hoppas att han gör det! 
Tror jag bannemig ska ta en lugn dag imorgon också, bara ligga hemma hela dagen och slappa! Kommer antagligen inte orka något annat eftersom jag slutar vid fyra tror jag. Hur många lektioner kan dom sätta in egentligen? Känns lite onödigt att strosa omkring i skolan från åtta till fyra när man inte har några vettiga lektioner och när lärarna bara gnäller! Men men, jag får väl helt enkelt ta fram mig äckligt glada energi så ska vi se vad som händer! Håll tummarna på att det ska gå bra, för jag har absolut ingen lust att vara glad och positiv om alla bara ska forsätta att gnälla! 
Jag har bestämt mig för en sak iallafall, det är att jag ska klara det här året utan att någon ska trycka ner mig. Jag ska klara den här året! Sedan börja i en helt ny skola med helt nya människor, gud så skönt! Jag är verkligen färdig med Hökarängsskolan! Nu vill jag bara komma där ifrån och börja om på nytt, och snart får jag göra det. Vi får hoppas att tiden går fort, men tiden går ju fort när man har roligt så det är bara sätta igång att ha roligt. Tycker redan att det har gått ovanligt fort tiden i skolan, vi har redan gått i skolan i 6 veckor nästa vecka. Sen har vi praktik i två veckor och sedan hux flux är det höstlov. Sedan är det bara några veckor kvar så är jag klar med Hökarängsskolan! Visst jag kommer sakna folket där hur mycket som helst, men jag känner att nu är jag klar där. Nu vill jag börja om på nytt med nya människor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0