Grym kväll!

Hello! Hade en fruktansvärt grym kväll igår och jag vill verkligen berätta för er vad jag gör men eftersom att folk som min kära mor kan läsa min blogg så låter jag bli, och jag vet att hon fattar precis vad jag menar när jag skriver så. Men jag låter bli för mitt eget bästa, och jag låter därför bli att sätta in alla bilder för att hon inte ska bli allt för besviken!
Men jag har en tanke, det är att jag ska starta en ny blogg. Jag kommer självklart ha kvar den här bloggen, bara att jag skaffar en till med lösenord. Visst, chansen finns ju att hon kan få tag på lösenordet. Men vill hon gå in där så får hon gå in där på egen risk, haha. Förlåt mamma! Jag älskar dig av hela mitt hjärta men du vet hur det är att vara teen :)

Iallafall, vi vakna sent idag. Eller ja, vid halv två. Både Sanna och jag vakna med ångest, eller Sanna gjorde det eftersom hon ska på middag idag och jag stannar antagligen kvar hemma hos henne och väntar på henne =) Ska städa lite, duscha och lite sånt. Sen ifall jag har orken ska jag gå hem till mig en snabbis och hämta lite kläder om jag inte lånar av Sanna. Men det lär vi ju märka!
Vi hörs om några timmar! Puss

Kommentarer
Postat av: Emma - love me or hate me

idol är grymt, haha.

det gör mina dagar bra ;D



tack så mycket! :)

2009-09-19 @ 16:57:53
URL: http://saveu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0