1 September

Det är inte sant! Det är redan 1 September.. Tiden bara rusar iväg! Snart är det vinter och då är det bara ta fram alla varma vinterkläder. Fy så mycket kläder man måste ha på sig! Och så mycket som jag brukar frysa. 
Jaja, vi får hoppas att det inte blir så kallt!
Som ni märker så är jag hemma idag igen, fast det ska jag inte vara hela dagen. Måste få tag i Sandra (Storesyster) och sen ska jag prata med Malin (Mellan syster) som ligger i soffan och sover och se om mamma skicka sms till henne med. Kanske slår mamma en pling på jobbet också, vi får se hur jag gör helt enkelt! 
Vi ska nämligen hem till våra kusiner idag eftersom att min kusin som är lika gammal som mig fyller år idag! Grattis Josse! 
Så vi ska dit och äta och fika. Ni vet så som man brukar göra på ens födelsedag :) 
Sen imorgon är det möte. Jag håller tummarna på att allt ska gå bra! Tänker inte avslöja vad det är för möte eftersom det är lite mer privat. 
På torsdag ska jag äta middag med pappa, så vi får se vad vi hittar på att äta! 
Och självklart på fre-sön ska jag troligen vara med Sanna! Fast vi får se vad vi ska göra, kanske sover i kollo med Ronja? :) Vi får se helt enkelt! 
Nu tänkte jag sitta här en stund till sen ska jag få något i magen! Puss och kram!
Ja ni.. Jag kan inte allt! Speciellt inte åka skidor! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0