090923

Kom hem för en stund sedan, har precis duschat och fräshat till mig! 
Hur skön som helst om du frågar mig, nu ska jag bara fundera på om jag orkar föna mitt hår haha! Snacka om att jag är lat.. Jaja, ikväll har vi haft en liten mys kväll =) Jag mötte upp Sanna någon gång runt halv sju, och vi ville kolla på idol men icke. Det blev så att vi tog bussen till Sköndal och mötte upp Cuse och Clai, sen kom P. Vi tog massvis med bilder, så det kommer upp mera bilder framåt veckan ska ni se! I promis! 
Imorgon, åååh vet ni vad som händer då? Jag ska springa åtta hela km! Hur i hela friden ska jag lyckas med det? Så otränad jag är?! Ooooh snap.. Jag ska iallafall springa med Sanne, vi brukar vara grymma på att peppa varandra! Så det känns hur bra som helst. Och vet ni vad vi ska göra? Vi ska dricka varm oboy när vi ska till skolan, haha! Hur gott låter inte det? Jag drack det i måndags tror jag när jag skulle till skolan, så drack hon lite av den och sen idag gjorde hon samma sak den gullungen =) 
Jaja, eftersom att jag inte fått bilderna som vi tog idag ska ni få se dagens skönaste bild på mig och Sanna som är tagen i skolan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0