Nyponbuskar nyponbuskar ser jag när jag blundar och någonstans där blev jag den jag är nu!

Rubriken har absolut ingeting med inlägget att göra, jag gillar bara den texten har Winnerbäck. När Sanna och jag praktiserade tillsammans så sjöng vi alltid på den, så den låten gör mig glaaad! =)

Vet ni vad? Jag var hos läkaren idag. 7.40 var jag uppe imorse och jag kände mig helt förstörd. Men allt gick bra! Fick tabletter och hostmedicin eftersom Jocke inte kunde sova för han hörde när jag låg och hosta på nätterna, haha! Konstigt, när jag och Mr. X sover tillsammans så vaknar inte han? Fast, han sover ju så tungt också! Synd att jag inte gör det ;) Men men, sömn får jag iallafall! Och imorgon blir det plugget för mig och jag ska vaccinera mig, fyfan. Håll tummarna för att jag inte får feber eller något annat skit!

Nu ska jag fortsätta att sjunga till Winnerbäck och glo lite här framför datorn =) HÖRS!

Jag och den underbara Zack!


Kommentarer
Postat av: Sanna

NU FÅR DET FAN BLI EN TILL KVÄLL MED BARA SIMON, ZACK, DU OCH JAG ! DET HAR GÅTT SÅ LÄNGE NU! JÄVLA SIMON HAR BLIVIT EN SÅN DÄR VARA MED TJEJEN HELA DAGARNA OCH KVÄLLARNA ;) HAHAH !



ÄLSKAR ER! :)

2009-11-19 @ 11:17:55
URL: http://sanroja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0