Min helg!

Jag fortsätter att be om ursäkt över att jag knappt skrivit någon blogg! Men i helgen har det varit fullt upp.
Det började i fredags, hade inga direkta planer fören jag prata med Pontus. Då blev det så att Sanna och jag skulle vara här vid mig, fast på andra sidan vägen så det var ju perfekt! Nära och bra :) Men eftersom att vi är så långsamma så tog det lite tid. Jag gick och mötte Sanna, sen mötte vi upp min bror och hans kompis så stod vi och snacka en stund. Vi kom väl till Rasmus, killen som vi var hos runt nio halv tio tiden kanske. Det var Sanna, jag och alla grabbar. Att vi alltid ska hamna med alla grabbar! Haha :) Men jag hade kul iallafall!

I lördags så tog vi det rätt så lugnt. Sannas mamma fyllde år i fredags så i lördags var det middag hemma hos dom och jag tillhör ju deras familj så självklart var jag där! :) Mamma Malin fick en vinflaska av mig och mamma och hon blev glad som tur är! Jag kom dit runt fem tiden, stod och höll i Sannas kusins barn. Vilken liten plutt unge! Alldeles go!
Vi åt lite, snacka lite skit sen börja vi göra oss iordning inför kvällen. Det blev en cool lugn kväll faktiskt! Vi mötte upp Albin och Benjam i Gubbängen, stod och snacka lite skit. Sen började Sanna och jag röra oss mot Sköndal där vi mötte upp Pontus och lite senare mötte vi upp Polen. Då blev det bara att vi stack upp till Pontus och kolla på film, självklart en skräckis och jag var så satans rädd att jag nästan satt i knät på Pontus! Haha. Det är inte lätt att vara så rädd som jag var ska jag tala om för er.

Idag ska vi inte ens tala om. Vi vakna tjugo i tre, kom upp ur sängen kvart i fem. Hahaha? Vad hände liksom? Jag gick hem och gjorde mig iordning men kom lika snabbt ut igen. Slängde iväg ett sms till Sanna och hon kom också ut och gjorde mig sällskap som tur är! Kände att jag behövde prata lite och som tur är ställer hon alltid upp!
Och imorgon åker hon till Spanien och kommer tillbaka om en vecka.. En hel vecka! Hur ska detta gå undrar jag .. :( Men tänk bara vad kul vi kommer ha när du kommer hem Sanna! Hahaha =) Jag har mina planer i bakhuvudet redan.. Mohaha!

Hoppas att vi har haft en lika bra helg som jag har haft :) PS försöker fortfarnade att fixa min design men kommer inte fram till något bra resultat! Men jag återkommer så fort jag kommer på något!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Jag kommer att sakna dig jätte jätte mycket! Jag vet vad jag vill göra när vi kommer hem. Jag tycker att vi ska träffa våra kära vänner och kolla på film eller något. You know how I think :) Jag älskar dig hjärtat! Puss på dig!

2009-11-29 @ 22:14:23
URL: http://sanroja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0