Lite bråttom!

Kör ett litet snabbt inlägg innan jag ska diska och sedan åka till farmor för att äta med Sandra och Malin. 
Igår så hade jag en väldigt lugn lördag, hade inte förväntat mig så lugn men det var rätt skönt! *Hemlig* kom och hämtade mig runt 2-3 tiden har jag för mig, då åkte vi hem till hans föräldrar och tog det lugnt. Jag låg och halv sov i knät på han, haha :) Sedan runt 4 tiden så åkte vi hem till mig, jag locka Malins hår och laga lite mat till mig själv. Sedan var vi hos mig hela kvällen bara, tog det lugnt och kolla på tv! Sanna kom också till mig runt 10 tiden och kolla på tv med oss :) 
Men nu har jag en aning bråttom eftersom att jag måste diska och ringa farbror Niklas och säga att han får speeda på lite eftersom att vi måste hinna med bussen! Men jag skriver kanske ett inlägg lite senare :) 
Juste! Hade en trevlig kväll i fredags om man bortser från lite saker! Tackar för min vänner som gjorde mig lite gladare tillslut :) Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0