Jag önskar..

.. att jag och min pappa hade en bättre relation. En sån relation som jag har med mig mamma, att jag kan berätta i stort sätt allt för honom utan att det ska bli några problem. Jag vill komma hem till honom och krypa upp till honom i soffan och bara prata, bara han och jag. Bara kunna prata om ingenting. Jag vill inte ha möte med kuratorn för att kunna prata med honom, jag vill kunna sudda bort allt det dåliga och börja om från början. Bara ringa dig någongång i veckan och så drog vi och tog en fika, eller fönster shoppa som vi alltid brukade göra förut? Jag saknar dig så fruktansvärt mycket pappa, och jag älskar dig utav hela mitt hjärta även fast jag inte säger det till dig så gör jag det verkligen! Av hela mitt hjärta. Och grattis på farsdag! 

Kommentarer
Postat av: S A N N A S . R U M

Godmorgon! ♥

Söt blogg (:

2009-11-09 @ 09:11:30
URL: http://sannasrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0