Filtfällan

Jag råka somna i soffan, haha. Det var lite små kyligt när jag kom hem så jag tog mitt täcke och la mig i soffan och myste in mig lite med ena hunden medan den andra hunden också ville komma upp i soffan där vi låg, men stor som han är så fick han inte plats.. som tur är! ;)
Jag skrev ingen blogg igår va? Men igår när jag entligen kom hem ifrån skolan så satt jag framför datorn en stund och geeka lite. Vänta på att min raring skulle sluta jobba så jag kunde ta bussen hem till honom. Kom iväg runt 20 över 5 så var hos han strax innan 6 tiden. Och jag var ju så slut i hela kroppen, varför vet jag inte. Så när jag kommer dit, lägger mig i knät på honom och tittar på tv, han hämtar täcket så jag ska bli varmare eftersom att jag frös så mycket så är det väl självklart att jag ska somna?! Hahaha, så jag låg där och sov en stund =) Mycket mysigt! 
Och idag ska jag tyvärr inte vara med min raring, nej i stället ska jag träffa min underbara bästa vän Sanna! Vi har inga direkta planer men jag tror iallafall att vi ska träffa Zack. Så det blir en lugn kväll =) 
På fredag ska jag bort också. Fältarna kommer och hämtar mig i någon hyrd buss i skolan så det ska bli kul. Det är ett par till tjejer som ska följa med och jag får ju inte veta vilka det är! Så det är lite roligt, en liten överasskning liksom! Men jag kommer hem på lördag förmiddag och då antar jag att jag ska vara med mitt hjärta en stund. Träffa Sanna står iallafall uppskrivet! Hahaha. Hoppas att Sanne ska vara med också =) Ska prata lite med henne imorgon så får vi see! 
Snart är det julafton också, och jag har inte börjat köpa julklappar än! Men ska göra det någon dag den här veckan eller lite senare under nästa vecka tror jag. Vi får se! Känner att jag behöver köpa en del till mig själv också. Och jag vet en julklapp som jag bara måste ha! Ska tala med min kära mor om vilka skor jag vill ha! Eller det är två par, är helt förälskad!! Frågan är också vad jag ska köpa till Mr. X? Hmm... Några tips vad man kan köpa till honom? :)

Nu ska jag kolla runt lite på datorn och vänta på att Sanna ska höra av sig =) Ses i nästa inlägg, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0