tummen ner, tummen upp

Hej raring! Sitter just nu i skolan inne i datasalen, känner mig helt lost! Det var faktiskt bra länge sen jag mådde så här dåligt, näsan rinner och jag hostar som en tok! Även fast jag har tagit alla mina tabletter så mår jag så här (?) Kanske håller på att bli sjuk eller något?
Tummen ner på att bli sjuk nu!

Iallafall, går dagen blev lugn. Satt hemma hos Elliot som ni ser om ni skrollar ner ett inlägg ner. Djurgården vann matchen med 1-0 om jag inte minns fel.
Jag själv var inte så insatt i matchen, ville bara hem! Mådde så dåligt då med. Kom hem runt tio igår kväll och då blev det att äta, duscha och sen direkt sängen.

Idag ska jag iallafall försöka vara kvar i skolan hela dagen och sedan ska jag hem till Sanna när jag slutar, och då blir det kladdkaka! Men nu ska jag läsa lite på aftonbladet och geeka lite. Puss!

Kommentarer
Postat av: cuse

skönt att dif vann:P

2009-05-27 @ 12:37:48
Postat av: Sanna

Nej, dom skulle förlora! +att BAJEN rockar fett hela dagen ! :D visst lina? :D

2009-05-27 @ 15:09:06
URL: http://sanroja.blogg.se/
Postat av: cuse

bajen kommer torska så hårt idag mot aik

2009-05-28 @ 16:02:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0