Rethosta

Hej raring! Kom hem för ett tag sen. Var och träffa Grädde, han skulle möta upp Sandra för att få tillbaka sin tröja så jag följde med, hade inget annat för mig :) Och man kan säga att jag fick värsta hostattackerna, jag har ju fått sån där rethosta.. Så grymt jobbigt! Vaknar mitt i natten av att jag hostar flera gånger, så sjukt jobbigt! Men vi får hoppas att det blir bättre snart så man blir av med skiten :)
Imorgon är det jobb igen, är inte alls taggad men det ska nog gå bra. Ska jobba med alla grabbar tror jag :) Men det ska nog bli bra. Fast helst vill jag jobba på frukt och grönt, mycket härligare att jobba där. Och nu har jag liksom lärt mig om allt där och nu ska jag helst plötsligt byta avdelning, haha. Men men, det ska nog gå bra :) Jag tar en dag i taget. 

Snart ska jag väl hoppa in i duschen och göra mig klar för sängen, ska ju upp kvart i sex imorgon, yeey.. 
Men nuuuu skaaa jaaag gååå :) Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0