Fredag

Idag är det fredag, hur skön är inte det? Fast jag ska ändå bara ta det lugnt idag, hostar ju fortfarande som en tok och låter som en åsna, haha!
Har en del att planera idag, eller iallafall när det gäller pengar. Det är lite dåligt med det nu när man väl behöver det, men jag slängde iväg ett sms till min älskade fader och kolla om han ville betala skorna så får han pengar av mig nästa månad :) 

Hittade en bild på mig på facebook som Sanna hade satt in, haha. Den är inte tagen för så länge sen, kanske någon vecka sedan och jag sitter med vantar på mig! Hahaha, då kan ni förstå att jag frös? Solen sken och jag satt i vantar, mjo låter lite så där. Jag sätter in den i slutet av inlägget :)

Ikväll kommer min bror och gör mig sällskap, jag vet inte om han ska ha en vän med sig men det märker vi. Mina föräldrar ska på Malins studentmiddag eller vad det nu heter, och det är maffiatema! 
Jag ska iallafall inte följa med, kommer ju bara snora ner alla där borta! Hahaha. Fast jag vet inte om jag skulle följt med om jag var frisk heller, inte för att jag tror det eftersom att jag egentligen hade planer idag. Men nu sprack ju allt eftersom jag blev sjukis, inte okej. Men tills på måndag måste jag bli frisk för då ska jag på klassresa! Vi blir bara borta i en dag men iallafall, det ska bli roligt :) 
Kommer hem igen på tisdag, så det blir väl att jag slänger in ett inlägg på morgonen innan jag går till bussen och möter upp klassen. 
Men men, nu ska jag pusha Jocke in i duschen så att jag också kan duscha snart. Vad ska ni göra idag, gullungar? Solen skiner ju! Jag skulle inte banga på att åka ner till vattnet med tjejerna och sitta och njuta :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0