dålig uppdatering

Har haft lite bloggtorka dom två senaste dagarna, men jag har inte har tid, ork eller lust. Men nu när jag ändå är ensam hemma så tänkte jag mig att jag kunde slå mig ner och skriva några rader :)
Igår hände lite mer än bara jobb jobb jobb. Runt sju - åtta tiden så smsa kära Sanna mig och fråga ifall jag skulle med ut och göra staden osäker, och så blev det! Vi skulle möta upp Albin men han var inte den snabbaste så vi satte oss helt enkelt och gunga, och kort det blev! Vi som aldrig tar kort längre tog faktiskt några bilder :) Tänkte sno dom utav Sanna så ni också får se, hihi. Lite senare så kommer Albin och hans vänner, så jag slog en pling till Grädde eftersom att vi var i närheten utav han så han kom också och gjorde oss sällskap. Sen hände inte så mycket mera den kvällen, hehe. Vid halv tio kanske drog Sanna och jag till tunnelbanan och åkte hemåt, Sanna tog samma väg som mig så jag fick sällskap :) Mycket snällt. 
När jag kom hem så gjorde jag lunchlåda och sen blev det duschen direkt efter. Tyvärr så blev jag inte trött efter duschen så jag börja städa mitt rum och självklart så skulle jag halv försova mig imorse för att jag gick och la mig för sent igår. Men det gjorde inget :) 
I förrgår så var vi iallafall och titta på huset som vi ska flytta till. Om jag inte skrivit det så ska jag och mina syskon flytta med våran pappa till Västerhaninge. Vi hyr en övervåning :) Jätte mysigt var det faktiskt. Så den 7 Juni ska vi börja flytta allt tror jag och då ska vi även grilla där och fira Sandra eftersom att hon fyller år den 3 Juni :) Så det ska bli trevligt. 

Idag har det inte hänt så mycket, det var näst sista dagen på praktiken. Det är ganska skönt men ändå inte. Ni vet, jag är ju en riktigt trötter på morgonen och jag föredrar att ligga och dra mig läääänge innan jag ens orkar stiga upp. Och nu när jag praktiserar måste jag gå upp vid kvart i sex ungefär. Inte riktigt min grej om vi säger så. Så på något sätt ska bli skönt att börja skolan igen eftersom att då kan jag ligga och dra mig till klockan sju! Haha nästan som riktig sovmorgon ;) 

Imorgon är det sista dagen på praktiken och det betyder att det är freeeeeedag! Hur skönt är inte det?! Och dagens planer imorgon är att jag ska in till kungsan. Det är ju Rixfm och Milla ville att jag skulle med dit och träffa hennes vänner så jag följer med och det gör även Sanna :) Så det ska bli mycket trevligt tycker jag. 

sanroja.blogg.se.jpg


Kommentarer
Postat av: sanne

Jag fyller också år den 3 juni <3

2009-05-14 @ 19:29:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0