9/5

Godmorgon! Höhö, idag blev det att ligga i sängen länge som ni märker. Riktigt skönt! 
Men igår kväll när jag kom hem så var jag så grymt trött. Det blev inte så sent igår heller, kom hem runt halv tolv tiden och då blev det rakt in i sängen. 
Kan berätta lite vad jag gjorde innan jag kom hem. Jag jobbade som vanligt på dagen, slutade runt tre. Fast gick lite senare eftersom att det var en del kvar att göra. Så jag kom ifrån jobbet runt tio över tre, hann precis med tåget som fick 24. Tur jag hade! Haha :) 
Jag prata med Sanne en del också och vi bestämde att vi skulle träffas lite senare under kvällen så när jag kom hem höll på att somna men istället så hoppade jag in i duschen så att jag skulle piggna till. Blev klar runt åtta tiden och då gick jag och mötte Sanne och Ronja, sen tog vi en promenad till Starrmyran. Eller jag och Sanne gjorde det medans Ronja skulle åka och möta Danne och Martin. 
När Sanne och jag väl kom fram till starrmyran så började det ju självklart spöregna så vi sätter oss under ett litet tak och sitter där tills alla kommer och då satte vi oss vid grillen. Sen satt vi bara där hela kvällen, det blev mycket skratt och Martin och jag kom fram till att vi är dålig på att sitta bredvid varandra eftersom vi bara gör illa varandra, haha! Jösses vad jag skratta :) Runt elva tiden kände jag att tröttheten började smyga fram så jag bestämde mig för att traska hemåt. 
Kom hem, la mig i sängen och satte på tvn och självklart så somna jag, höhö. Vaknade av att jag hade blivit bombad av sms och då passade jag på att stänga av tvn och somna om :)

Och vet ni vad? Jag måste hoppa in i duschen och göra mig iordning nu, ska hinna med bussen också sen vet jag inte om jag ska träffa Eric min bästavän? Jaja, det märker vi väl. Vi hörs senare, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0