24/3

Månaden börjar leda mot sitt slut och det ligger fortfarande snö på marken? Men solen lyser iallafall och det är ett stort plus! Även fast det är lite smått kallt ute så är det bra. 

Idag är det tisdag, det har varit en helt okej dag. Jag själv har varit rätt seg hela dagen men det gick bra, hade utvecklingssamtal och det gick lysande! Bara matten jag ska jobba lite extra med, och sen har min mentor fixat så att jag ska få byta språkval så nu ska jag allt komma igång på riktigt! 

Nu sitter jag iallafall och väntar på att Hanin ska smsa mig så jag kan ringa upp henne, vi ska nämligen träffas idag. Åka och fönstershoppa lite i farsta hade vi tänk :). I helgen ska lilla plutten sova hos mig också, från lördag till söndag. Mamma jobbar antagligen då också så då blir det du och jag hemma :) Lite små mys sådär. 
Och på fredag blir det Sofie och alla tjejer, riktigt härligt! Ska träffa lite roligt folk också som man inte sett på ett tag! Så det ska bli kul! 

Eftersom att min dator inte funkar nu så kan jag inte tyvärr slänga upp några bilder, ni får helt enkelt nöja er med min musik, haha :). 
Puss! 
Den här låten går till en speciell person! Tänker inte nämna några namn men du vet vem du är. 
Jag satt och stor böla till den här igår, ja jag vet jag är lite mesig men jag är en känslig person! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0