en riktig snorunge

Hej alla glada! Kom hem för någon timma sedan, har varit ute med Sanna, Simon (Sannas bror), Robban och Cuse :) Vi har badat i stort sätt hela dagen, hur härligt som helst! 
Åkte hem runt fyra tiden för att äta och göra mig iordning inför ikväll, vi ska ju på bio. Så det ska bli trevligt :) Minns inte riktigt vad filmen heter men kika in i Sannas blogg så stårt det någonstans :) www.sanroja.blogg.se 

Ni kanske undrar vad jag menar med rubriken, men det är så att när vi var på badet så var det två barn som simmade runt jätte mycket, jag hade absolut inga problem med det tills ena ungen ramla bredvid mig när jag satt på bryggan och ramlar så hon tar tag i min axel. Själva grejen var att innan hon ramla så nös hon så att hela snoret rann ut och hon torka bort det med handen som hon tog tag i min axel! Inte okej! Så man kan säga att jag blev skit arg rent ut sagt.. Haha, så då var jag tvungen att hoppa i vattnet när jag var varm och helst inte ville bada. Men vad ska man göra? Jag vill ju inte gå runt med snor på ryggen hela dagen.. euw.. Torkat snor... USCH! FYYY!!

Men men, nu ska jag alldels strax börja röra mig mot Sanna :) Pöss pöss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0