17/1

Godkväll mina vänner :) Hur har eran kväll varit? Min har varit jätte mysig, har varit hemma hos en vän och tittat på film, snacka lite och det blev mycket skratt för min del :) Jag kände att jag behövde komma iväg lite och få mig ett riktigt leende på läpparna, sagt och gjort.
Pappa är så snäll att han hämta mig vid tåget också, så jag slapp ta bussen.

Haha igår var det nog den lugnaste kvällen på länge. Jag kom hem till pappa runt nio tiden igår kväll, la mig i soffan med pappa och Thea och det slutade med att vi alla somna, haha. Jag vakna igen vid halv tolv och gick och la mig i sängen, vakna vid tio imorse, gick upp en snabbis men kom lika snabbt in i sängen. Kom upp runt elva tror jag, åkte och handla med pappa och Thea. När vi kom hem så spelade Thea och jag wii, jag ska vara ärlig - hon var grym på det och hon är bara 6 år! Hon vann i både boxning och tennis, sen gav jag upp och hoppa in i duschen ist.
Nu tänkte jag prata lite med min vän Wille och titta lite på tv, see you!

Kommentarer
Postat av: hanin

Varför kan du inte säga att det är thomas du är med hela tiden? som du kallar för LILLA VÄN :p ?



puss

2009-01-19 @ 17:10:45
Postat av: Lina

Spelar det någon roll om jag skriver min lilla vän eller Thomas? Jag har inte lust att hela Sverige ska veta vem/vilka jag träffar och det kanske inte dom heller vill.

2009-01-19 @ 20:00:37
URL: http://flachsbinder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0