7/2

Tänkte skriva ett inlägg innan jag kryper till sängs.. Jag är så otroligt trött, somna till och med i soffan och vaknar upp när Dino (Malins pojkvän) bär in mig till min säng, hehe. Men jag hade smink och allt på mig så jag var ändå tvungen att gå upp för att träffa bort det. Och vet ni vad? Jag är super nöjd med peircingen i naveln, men jag vet tyvärr inte vad det är med min telefon så jag kan inte få in bilden på datan, än! Jag ska försöka fixa det imorgon, eller så tar jag med min digitalkamra men det är så att min mobil har bättre kamra än min vanliga kamra, haha. Men jag får försöka finula ut vad problemet är. För jag vill verkligen att ni ska få se bilden! Jag är hur nöjd som helst. Nu är det bara tungan kvar då, haha! Ni tycker säkert att jag är galen, men det är också nåt jag verkligen vill göra och det är något jag ska göra, även om jag måste tjata hur mycket som helst på mamma. Får jag för mamma får jag för pappa, det är det bästa :) Jag prata lite med pappa om att ta hål i tungan och han vill nog inte att jag ska göra det eftersom att det finns en risk att man kan börja läspa och få talfel. Men det går väl att träna bort? Jag känner iallafall att jag vill ta hål i min tunga. Men jag väntar nog lite med det, hahaha. Om jag nu ska ta hål i tungan så blir det på samma ställe som idag, i gamla stan! 

Jag fick ett väldigt oväntat sms idag också. Att man aldrig kan bestämma sig säger jag bara.. Vet faktiskt inte om jag ska skratta eller gråta, men jag lät bli att svara för att inte förvärra saken och göra den större än vad den redan är. Det var väl klokt av mig? Men det är så att jag inte orkar längre, jag orkar inte med att folk aldrig kan bestämma sig. Visst att det kan bli så någon gång ibland. Men inte så ofta som det har blivit nu, det funkar liksom inte. Och jag tänker inte säga vem smset var ifrån eller vad de stod, men om ni tänker efter så kan ni nog lista ut det..

Efter jag tagit hål i naveln idag så träffade jag Natha, vi hade det jätte trevligt på en mysig pizzeria i farsta. Fast lite problem uppstod men det löste sig efter ett tag, haha. Jag tänker faktsikt inte dra upp vad som hände för det som hände var så otroligt pinsamt! Eller vad säger du Natha ditt ljushuvud? ;)
Men trevligt hade vi iallafall! Och kvällen fortsatte och vi träffade Grädde, sedan skulle Natha dra sig vidare och träffa nån grabb så jag ringde upp Sanna och kolla om hon ville hitta på nåt med mig och Grädde. Och det slutade med att vi alla stod och frös arslet av oss och jag kunde inte vara tyst och inte heller stå stilla. Hahaha, jag vet faktsikt inte vad det var med mig men jag kunde inte sitta stilla på hela kvällen!
När jag kom hem runt tio så blev jag stoppad i dörröppningen och jag fick inte ta av mig skorna eller någonting, haha men det var så att jag och Dino skulle åka och hyra film och köpa lite gott. Så vi åkte till macken i haninge där Dinos vän jobbar. Och när vi skulle betala så sa han: Vilken snäll pojkvän du har. Dino svara: Det här är inte min flickvän, det är min flickväns lillesyster, haha. Jösses vad jag skratta i bilen!
Men vad ska man göra egentligen? ;)
Och juste, när jag skulle åka och möta Natha i farsta idag så sitter jag och väntar på tunnelbanan och det stod att den skulle komma om ca 6 minuter, så jag slår mig ner inomhus och sätter in båda mp3 lurarna och sen märker jag att någon sitter och petar på min arm så jag tar ut mp3 lurn och frågar vad det är. Och det var tydligen en grabb som hette Johan och han undra om jag hade cigg till han vilket jag inte hade, och han undra hur gammal jag var och vart jag skulle och jag vet inte vad. Hahaha, en riktig skön grabb. Han var full också, det bara stank sprit om hela honom! Men han var inte otrevlig iallafall, och det är jag glad över för jag hatar fulla och otrevliga människor, det är det värsta jag vet.
Men nu tänkte jag slänga upp en av mina favorit låtar, lyssna och njut! Kyss!

Kommentarer
Postat av: julhia

sv: låter trevligt :D

2009-02-07 @ 00:54:56
URL: http://juulez.blogg.se/
Postat av: sanne

falla om du tar hål vill jag också :)<3

2009-02-07 @ 02:06:49
Postat av: natha

haha det var så jävla pinsamt, asuw jag fick så jävla ont i magen så jag veene vad. men det gick över när jag tog en cigg (aa) haha.

men kvällen var bäst lina bulle :)<3

2009-02-07 @ 10:53:19
URL: http://http://nathaali3.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0